بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 + مشخصات فنی و قیمت!

انواع مختلفی از ویدئو پروژکتورها برای کاربردهای مختلف وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. در ادامه این مطلب بلاگ تهران پروژکتور تصمیم داریم در خصوص بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 صحبت کنیم؛ پروژکتورهایی که برای اتاق کنفرانس، ادارات و سایر مکان‌های تجاری می‌توانند بسیار کاربردی باشند. این پروژکتورها معمولا روی سقف نصب می‌شوند و یا روی میز اتاق کنفرانس قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید انواع ویدئو پروژکتور برتر اتاق کنفرانس را دارید، حتما به فروشگاه اینترنتی تهران پروژکتور رجوع کرده و قیمت ویدئو پروژکتور مناسب اتاق کنفرانس از برندهای مختلف را مشاهده نمایید. در این مطلب از تهران پروژکتور به معرفی بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس در سال 2024 از جمله ویدئو پروژکتور بنکیو LK936ST، ویدئو پروژکتور بنکیو  LH820ST، ویدئو پروژکتور اپسون EpiqVision Flex CO-FH02، ویدئو پروژکتور اپتما 4K400STx و …. می پردازیم.

بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024: 1- ویدئو پروژکتور BenQ LK936ST

یکی از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس 2024، ویدئو پروژکتور بنکیو مدل LK936ST است. این پروژکتور با نسبت پرتاب کوتاه 0.8 و قابلیت زوم 1.1 برابری، تصاویری بزرگ در فضاهای تنگ و کوچک ایجاد می‌کند.

هنگامی که پروژکتور در فاصله‌ی 4 تا 4.5 متری صفحه نمایش نصب شود می‌تواند تصاویری با ارتفاع نزدیک به 3 متر ایجاد کند. این ویژگی اجازه می‌دهد تا پروژکتور بدون ایجاد سایه‌های ناخوشایند، تصاویری مناسب نمایش دهد. از مشخصات این نمونه از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تغییر لنز افقی و عمودی برای نصب راحت‌تر
  • کیستون سه بعدی و تنظیم گوشه‌ها برای نمایش بهتر تصاویر
  • کوچک کردن و تغییر دیجیتال بدون اعوجاج
  • قابل ادغام بت سیستم کنترل اتوماسیون خانگی
  • رزولوشن 4K UHD (3840*2160) با 8.3 میلیون پیکسل مجزا
  • نسبت کنتراست پویا 3,000,000:1
  • شبیه‌سازی گلف دو منظوره

 ویدئو پروژکتور BenQ LK936ST از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024

مزایای ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LK936ST

بنکیو LK936ST به عنوان یکی از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 یک پروژکتور 4K UHD با نسبت تصویر 16:9 است که می‌تواند با نسبت تصویر 16:10 و 4:3 نیز تنظیم شود. بنکیو به این پروژکتور یک پورت نمایش اضافه کرده که به کاربر اجازه می‌دهد ابعاد 1920*1200 را نمایش دهد و از این نظر برای سرگرمی خانگی نیز عالی است.

پروژکتور BenQ LK936ST از تصویربرداری پردازش نور دیجیتال 0.047 اینچی (DLP) با نور لیزر/فسفر استفاده می‌کند. موتور نور لیزری/فسفر برای جلوگیری از تداخل گرد و غبار و رطوبت در عملکرد موتور، مهر و موم شده است. این ویدئو پروژکتور همچنین در حالت خروجی نرمال تا 20 هزار ساعت دوام می‌آورد و نیازی به تعویض لامپ‌ها طی سال‌ها نیست.

این پروژکتور دارای روشنایی 5100 انسی لومن است که برای استفاده در محیط‌های روشن اتاق‌های کنفرانس بسیار مناسب است. پشتیبانی از سه بعدی و تاخیر ورودی 33 میلی‌ثانیه از دیگر مزایای این ویدئو پروژکتور برتر اتاق کنفرانس است. حالت اختصاصی گلف در LK936ST نیز باعث می‌شود شدت رنگ‌های آبی و سبز تقویت شود.

معایب پروژکتور اتاق کنفرانس بنکیو مدل LK936ST

پروژکتور BENQ LK936ST به عنوان بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس 2024 دارای ویژگی‌های قدرتمند زیادی است اما معایبی نیز به همراه دارد. برای مثال این پروژکتور نسبت به پروژکتورهای مشابه قیمت بالایی دارد. وزن بالای دستگاه نیز باعث می‌شود این پروژکتور تنها مناسب نصب ثابت در اتاق‌های کنفرانس باشد و البته بهتر است فضای کافی برای نصب و استفاده از پروژکتور وجود داشته باشد.

در نهایت اینکه صدای فن این پروژکتور در مقایسه با سایر پروژکتورهای حرفه‌ای بالای 5000 لومن قابل‌توجه است. این پروژکتور در حالت ECO حدود 33 دسی‌بل و در حالت معمولی 40 دسی‌بل صدا تولید می‌کند.

جهت مشاهده قیمت و خرید پروژکتور بنکیو کلیک کنید.

معرفی مزایای ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ LK936ST

ویدئو پروژکتور مناسب اتاق کنفرانس سال 2024: 2- ویدئو پروژکتور BenQ LH820ST

پروژکتور BenQ LH820ST یک پروژکتور شبیه‌سازی با تاخیر کم و فناوری کالیبراسیون رنگ کاربرپسند برای بازتولید موثر تصاویر پویا برای ایجاد تصاویر دینامیک در نصب‌های چندپروژکتوری است. این پروژکتور لیزری به عنوان یکی از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 از فناوری DLP با سیستم چرخه رنگ دوگانه استفاده می‌کند. از مشخصات این ویدئو پروژکتور مناسب اتاق کنفرانس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حالت سریع با تاخیر کم 16.67 میلی‌ثانیه
  • چرخه رنگ 90% Rec با دقت رنگ 709
  • نسبت کنتراست دینامیک 3,000,000:1
  • تکنولوژی تصویر DLP
  • دارای IP5X ضد گرد و غبار برای شرایط سخت
  • کالیبراسیون تعادل رنگ سفید برای ترکیب دقیق لبه‌ها
  • کوچک کردن و جابجایی دیجیتال برای تنظیم دقیق تصویر

مزایای پروژکتور بنکیو LH820ST

پروژکتور LH820ST بنکیو یک پروژکتور لیزری DLP فول اچ دی است که روشنایی بالای 3600 انسی لومن دارد. این پروژکتور مجهز به منبع نور لیزر آبی پیشرفته BenQ است که عمر عملیاتی تخمینی تا 20000 ساعت را در حالت NORMAL در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

منبع نور لیزری BenQ به LH820ST اجازه می دهد تا در بازتولید تصاویر با دقت قابل توجهی عالی باشد. استفاده بنکیو از تراشه DLP Texas Instruments با وضوح FHD بومی، جابجایی پیکسل‌ها را حذف کرده و در نتیجه تصاویری باکیفیت نمایش می‌دهد.

پروژکتور بنکیو به عنوان بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024، بسیار انعطاف‌پذیر است و می‌توان آن را روی سقف نصب کرده یا برای تنظیماتی که به محدودیت فضا دارند نیز برای قرار دادن روی زمین عالی است. BenQ LH820ST از نظر فیزیکی کوچک و سبک‌وزن است و جابجایی و نصب پروژکتور را با دسترسی آسان به تمامی اتصالات و کنترل‌های پروژکتور آسان می‌سازد. راه‌اندازی آن نیز بسیار ساده است و می‌تواند تصاویر بزرگ‌تر از 100 اینچ را از فاصله‌ی تقریبا 1.5 متری نمایش دهد.

جهت مشاهده و خرید پرده نمایش ویدئو پروژکتور کلیک کنید .

ویدئو پروژکتور BenQ LH820ST از ویدئو پروژکتورهای مناسب اتاق کنفرانس

ویدئو پروژکتور برتر اتاق کنفرانس سال2024 : 3- ویدئو پروژکتور Epson EpiqVision Flex CO-FH02

پروژکتور قابل حمل اپسون مدل EpiqVision Flex CO-FH02 یک پروژکتور همه‌کاره برای اتاق کنفرانس، سرگرمی خانگی و غیره است. این پروژکتور برای سهولت و راحتی بیشتر در کار طراحی شده و تصویر 1080 پیکسلی فول اچ دی تا اندازه‌ی 300 اینچ برای جلسات آنلاین مشترک و ارائه‌های دقیق نمایش می‌دهد و از این نظر می‌توان آن را یکی از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 نامید.

این پروژکتور اپسون با تلویزیون اندروید داخلی، می‌تواند تمام کانال‌های پخش مورد علاقه شما از جمله نتفیلیکس، تلویزیون اپل، آمازون پرایم، دیزنی، یوتیوب و غیره را نمایش دهد. از مشخصات این ویدئو پروژکتور مناسب اتاق کنفرانس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایش تصویر تا 300 اینچ
  • بهترین روشنایی رنگ در کلاس
  • تلویزیون اندروید داخلی با ریموت کنترل ساده
  • قابلیت جستجو با صدا از طریق دستیار گوگل
  • دارای بلندگوی باس با کیفیت بالا و بلندگوی بیسیم با بلوتوث
  • ایده‌آل برای تماس‌های زوم و کنفرانس‌های تیمی
  • نمایش محتوا از گوشی، تبلت یا کامپیوتر به صورت بیسیم

مزایای پروژکتور اپسون EpiqVision Flex CO-FH02

پروژکتور قابل حمل هوشمند EpiqVision Flex CO-FH02 اپسون یک پروژکتور 1080 پیکسل FHD است که گزینه‌ای عالی برای استفاده در خانه، اداره و آموزش محصوب می‌شود.

این پروژکتور وضوح تصویر بالایی دارد و دارای ویژگی‌های تلویزیون هوشمند است که به لطف دانگل Epson Android TV 10 فراهم شده است. این پروژکتور به اندازه‌ای روشن است که می‌تواند به خوبی در یک اتاق متوسط با نور محیطی مورد استفاده قرار گیرد. این نمونه از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 همچنین دقت رنگ خوب و رزولوشن اصلی 1080 پیکسل دارد. طراحی تراشه‌ی 3LCD این پروژکتور، باعث می‌شود تصاویر اثر رنگین کمانی نداشته باشند.

معایب پروژکتور EpiqVision Flex CO-FH02 اپسون

یکی از نکات منفی این پروژکتور اپسون این است که Flex CO-FH02 تنها دارای یک پورت HDMI است؛ به این معنی که اگر دانگل و کابل برق آن را وصل کنید، نمی‌توانید بدون برداشتن دانگل به منبع ویدئوی HDMI سوئیچ کنید. بعلاوه این پروژکتور فاقد زوم اپتیکال است و از محتوای سه بعدی نیز پشتیبانی نمی‌کند.

همچنین اگرچه این پروژکتور به عنوان یکی از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024  شناخته می‌شود اما نداشتن پورت خروجی صدا و عدم پشتیبانی از ورودی 4K یا HDR از نقص‌های آن برشمرده می‌شود.

جهت مشاهده قیمت ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس کلیک کنید.

ویدئو پروژکتور اپسون EpiqVision Flex CO-FH02 از ویدئو پروژکتور برتر اتاق کنفرانس سال 2024

بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024: 4- ویدئو پروژکتور Optoma UHZ66

یکی از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس 2024 پروژکتور UHZ66 اپتما است که یکی از جمع و جورترین و بی‌دردسرترین پروژکتورهای لیزری 4K UHD لیزری محسوب می‌شود.

این پروژکتور برای عملکرد مداوم بدون نیاز به تعمیر و نگهداری طراحی شده است و عملکرد تصویر قدرتمندی همراه با ویژگی‌های نصب انعطاف‌پذیر و گزینه‌های اتصال متنوع در اندازه‌ای کوچکتر ارائه می‌دهد. این پروژکتور دارای منبع تغذیه‌ی خارجی است که قابلیت اطمینان، قابلیت حمل و کارایی انرژی بیشتر به همراه دارد. در ادامه به برخی از مشخصات این نمونه از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 اشاره می‌کنیم:

  • رزولوشن اصلی 4K UHD
  • روشنایی 4000 انسی لومن
  • سازگار با HDR و HLG
  • دارای حالت 360 درجه و پرتره
  • دارای منبع تغذیه خارجی برای حمل و نقل و کارایی بیشتر
  • مدل DLP سازگار با حالت سه بعدی
  • دارای نسبت کنتراست دینامیک 500,000:1

مزایای ویدئو پروژکتور اپتما مدل UHZ66

ویدئو پروژکتور اوپتما مدل UHZ66 از وضوح تصویر Ultra HD پشتیبانی می‌کند و اگرچه تراشه‌ی DLP ان 4K نیست اما 1080 پیکسل است و کیفیت بسیار بالایی دارد. منبع نور لیزری نه تنها روشنایی خیره‌کننده 4000 لومنی ارائه می‌دهد، بلکه دارای طول عمر 30 هزار ساعت است و بنابراین می‌توانید سال‌ها بدون نگرانی در مورد تعویض لامپ از آن استفاده کنید.

این پروژکتور به عنوان یکی از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024، از محدوده‌ی دینامیکی بالا پشتیبانی می‌کند و شامل نگاشت رنگ موثر برای تولید تصاویر HDR است که رنگ‌ها عمق و ظرافت دارند و سایه‌ها و جزئیات قابل تشخیص هستند.

این ویدئو پروژکتور مناسب اتاق کنفرانس از محتوای سه بعدی نیز پشتیبانی می‌کند ولی باید برای آن عینک‌های شاتر فعال تهیه کنید. اپتما UHZ66 همچنین دارای یک بلندگوی یکپارچه با تقویت 15 وات است که اگرچه عالی نیست اما می‌تواند برای استفاده‌ی فوری بدون اتصال بلندگوی خارجی کافی باشد.

معایب ویدئو پروژکتور Optoma UHZ66 اپتما

از معایب این پروژکتور می‌توان به نداشتن ورودی HDMI 2.1 برای پشتیبانی از HDR10+ اشاره کرد. بعلاوه این پروژکتور به عنوان یکی از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 قیمت بالایی دارد که خرید آن را برای بودجه‌های محدود دشوار می‌سازد. از دیگر معایب این پروژکتور اپتما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صدای خروجی ضعیف
  • رنگ سیاه ضعیف حتی برای DLP
  • گزینه‌های محدود نصب

جهت مشاهده قیمت ویدئو پروژکتور به وبسایت تهران پروژکتور مراجعه فرمایید.

مشخصات فنی ویدئو پروژکتور Optoma UHZ66 مناسب اتاق کنفرانس

ویدئو پروژکتور مناسب اتاق کنفرانس سال 2024: 5- ویدئو پروژکتور Optoma 4K400STx

یکی از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 پروژکتور اپتما مدل 4K400STx است که یک پروژکتور پرتاب کوتاه مناسب برای نمایش محتوا روی صفحه‌های بزرگ در مکان‌های کوچک است. این پروژکتور 4K UHD با روشنایی بالا برای نصب یک ویدئو پروژکتور برتر اتاق کنفرانس یا کلاس‌های درس گزینه‌ای عالی است. پروژکتور اپتما 4K400STx در هر محیطی تصاویر غنی ارائه می‌دهد، حتی زمانی که کنترل کامل نور محیط امکان‌پذیر نباشد.

اوپتما 4K400STx دارای دو پورت HDMI، اتصالات صوتی، پورت USB برای تغذیه‌ی دستگاه‌های 5 ولتی و یک RS232 برای ادغام به راه‌حل‌های کنترل موجود است. علاوه بر این، در زمان اتصال به رایانه شخصی، از کیفیت 1080 پیکسل در 240 هرتز با تاخیر ورودی 4.2 ثانیه لذت ببرید. از دیگر مشخصات این ویدئو پروژکتور مناسب اتاق کنفرانس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نسبت کنتراست دینامیک 1,000,000:1
  • سازگار با HDR و HLG
  • روشنایی بالا و رنگ‌های واضح در هر محیط
  • دارای دو ورودی HDMI
  • تصحیح 4 زاویه
  • روشنایی 4000 انسی لومن

مزایای ویدئو پروژکتور Optoma 4K400STx اپتما

پروژکتور Optoma 4K400STx یک پروژکتور پرتاب کوتاه است که تصاویری غنی و باکیفیت در هر محیط حتی با نور محیطی زیاد ایجاد می‌کند. رزولوشن Ultra HD و 4K این پروژکتور تصاویری واضح و واقعی و رنگ‌هایی شفاف ارائه می‌دهد و می‌توانید جزئیات و بافت دقیق تصاویر را مشاهده کنید.

این ویدئو پروژکتور مناسب اتاق کنفرانس پرتاب کوتاه است و تصاویری بزرگ از فاصله‌ی نزدیک تولید می‌کند. بعلاوه می‌توانید با ویژگی کیستون عمودی و افقی، تصاویر را تنظیم کنید. شما می‌توانید این پروژکتور را به هر سیستمی متصل کنید و داده‌های خود را نمایش دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اتصال ویدئو پروژکتور به لپ تاپ کلیک کنید.

ویژگی های ویدئو پروژکتور Optoma 4K400STx مناسب اتاق کنفرانس

ویدئو پروژکتور برتر اتاق کنفرانس سال2024: 6- ویدئو پروژکتور  Panasonic PT-VZ580U

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VZ580U یکی دیگر از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 است که با روشنایی 5000 انسی لومنی و تکنولوژی WUXGA 3LCD تصاویری روشن و باکیفیت ارائه می‌دهد.

روشنایی 5000 لومنی و نسبت کنتراست پویای 16,000:1 برای غلبه بر نور در اتاق‌های نسبتا روشن و ارائه‌ی جزئیات در مناطق تاریک تصویر با هم کار می‌کنند و به این ترتیب تصاویری واضح خواهید داشت. این پروژکتور دارای رزولوشن اصلی 1920*1200 WUXGA برای نمایش ویدئوهای HD و داده‌ها یا تصاویر دقیق است. از مشخصات این ویدئو پروژکتور مناسب اتاق کنفرانس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قدرت تصویر عمیق
  • نصب ساده و منعطف
  • امکان خاموش کردن مستقیم
  • دارای بلندگوی داخلی
  • دارای عملکرد مدیریت ECO
  • دارای حالت‌های وایت برد و بلک برد
  • مجهز به حالت شبیه‌سازی
  • دارای نرم‌افزار کنترل و نظارت چندگانه

مزایای پروژکتور PT-VZ580U پاناسونیک

پروژکتور پاناسونیک مدل PT-VZ580U با روشنایی 5400 لومن و رزولوشن WUXGA یکی از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 است، به ویژه اگر به دنبال یک دیتا پروژکتور روشن برای سالن‌های بزرگ و مناسب برای نمایش خوب تصاویر می‌گردید. آنچه این پروژکتور را جذاب می‌سازد، مجموعه‌ای از امکانات مانند تغییر لنز موتوری برای تنظیم موقعیت تصویر بدون نیاز به جابجایی پروژکتور است.

از دیگر مزایای این ویدئو پروژکتور برتر اتاق کنفرانس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشنایی 5400 لومن
  • رزولوشن 1200*1920 یا WUXGA
  • تغییر لنز، زوم و فوکوس موتوری
  • زوم 1.7 برابری با لنزهای استاندارد
  • لنزهای اختیاری برای این پروژکتور موجود است.
  • کیفیت عالی برای تصاویر اطلاعات و داده‌ها

معایب ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-VZ580U

پروژکتور پاناسونیک مدل PT-VZ580U در دسته‌ی بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 قرار می‌گیرد اما شاید لازم باشد یا معایب این پروژکتور نیز آشنا شوید. نسبت کنتراست این ویدئو پروژکتور نسبتا پایین است. بنابراین پاناسونیک PT-VZ580U گزینه‌ی خوبی برای تماشای فیلم نیست زیرا رنگ‌ها کسل‌کننده خواهند بود.

جهت مشاهده و خرید پایه ویدئو پروژکتور کلیک کنید.

ویدئو پروژکتور  Panasonic PT-VZ580U از ویدئو پروژکتورهای برتر اتاق کنفرانس

بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024: 7- ویدئو پروژکتور Epson PowerLite 810E

پروژکتور Epson PowerLite 810Eیک محصول مدرن و انعطاف‌پذیر و مناسب برای کلاس‌های درس یا اتاق‌های کنفرانس امروزی است.

این پروژکتور با روشنایی سفید و رنگی 5000 لومن و تکنولوژی خلاقانه سه تراشه‌ای 3LCD تصاویری بسیار واضح، روشن و بدون تابش خیره‌کننده نمایش می‌دهد. این پروژکتور به عنوان یکی از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس 2024 طراحی شیک و جمع‌وجور دارد و در اتاق‌های کنفرانس یا کلاس‌های درس می‌تواند از فاصله‌ی چند سانتی‌متری از دیوار تصاویری فراگیر و بزرگ تا اندازه‌ی 160 اینچ نمایش دهد. از مشخصات این ویدئو پروژکتور مناسب اتاق کنفرانس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تکنولوژی سه تراشه‌ای 3LCD
  • روشنایی سفید و رنگی 5000 لومن
  • کیفیت 1080 پیکسل با ارتقای 4K برای وضوح تصویر عالی
  • قابلیت نمایش تصویر با قطر 160 اینچ
  • ادغام آسان با نسبت تصویر 16:9 و پشتیبانی از 16:10، 21:9 و 16:6
  • نسبت کنتراست دینامیک 2,500,000:1

مزایای پروژکتور اپسون مدل PowerLite 810E

کلاس‌های درس، اتاق جلسه یا اتاق‌های کنفرانس را می‌توانید با پروژکتور لیزری پرتاب کوتاه PowerLite 810E اپسون 5000 لومنی و 4K تجهیز کنید و تصویری 160 اینچی را تنها از فاصله‌ی 30 سانتی‌متری از دیوار داشته باشید.

این پروژکتور مجهز به نرم‌افزاری برای ساده کردن نصب، شبکه‌های سیمی و بی‌سیم، پشتیبانی از NFC و سازگاری با سیستم‌های اتوماسیون یا یکپارچه‌سازی است و به این ترتیب می‌توان این نمونه از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 را به راحتی در هر فضایی ادغام کرد. از دیگر مزایای این پروژکتور می‌توان به لیزری بودن و عدم نیاز به لامپ اشاره کرد که در حالت استاندارد تا 30,000 ساعت و در حالت معمولی تا 20,000 ساعت عمر می‌کند.

جهت مشاهده قیمت ویدئو پروژکتور اپسون کلیک کنید.

بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس ویدئو پروژکتور Epson PowerLite 810E

ویدئو پروژکتور مناسب اتاق کنفرانس سال 2024: 8- ویدئو پروژکتور Epson EB-PU1006W

پروژکتور اپسون مدل EB-PU1006W نیز یکی دیگر از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 برشمرده شده است. این ویدئو پروژکتور اپسون مجهز به ویژگی‌های نصب پیشرفته، وضوح WUXGA با بهبود 4K است و از نرم‌افزار اپسون برای مدیریت محتوا و نظارت و کنترل از راه دور آن می‌توان استفاده کرد.

این پروژکتور دارای منبع نور لیزری و تقریبا بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است که تا 20,000 ساعت کار می‌کند. از دیگر مشخصات این ویدئو پروژکتور برتر اتاق کنفرانس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نسبت کنتراست دینامیک 2,500,000:1
  • منبع نور لیزری با عمر 20,000 ساعت و فیلتر هوا
  • دارای 11 لنز اختیاری از جمله لنز پرتاب کوتاه اولترا
  • روشنایی رنگی عالی در محیط
  • روشنایی 6000 لومن

مزایای ویدئو پروژکتور EB-PU1006W اپسون

پروژکتور اپسون مدل EB-PU1006W یک انتخاب عالی برای سالن‌های سخنرانی یا اتاق جلسات است و می‌توان آن را یکی از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 در نظر گرفت. این پروژکتور لومن بالا، وضوح WUXGA (با بهبود کیفیت 4K)، HDR و ویژگی‌های نصب پیشرفته ارائه می‌دهد.

از مزایای اپسون EB-PU1006W می‌توان به کیفیت تصویر عالی آن اشاره کرد که با روشنایی 6000 لومن، سفیدی شفاف، جزئیات واضح، سیاهی عمیق، سایه‌های مشخص و تصاویر با کنتراست بالا نشان می‌دهد. اندازه‌ی جمع و جور و وزن سبک نیز باعث می‌شود این پروژکتور کاملا قابل حمل باشد و فضای کمی اشغال کند.

طراحی منحصربفرد نیز برای اکثر محیط‌ها ایده‌آل است. پروژکتور Epson EB-PU1006W از لنز قابل تعویض پشتیبانی می‌کند. لنزهای مختلف برای سازگاری با طیف وسیعی از محیط‌ها از جمله لنز فوق‌العاده پرتاب کوتاه وجود دارد.

جهت مشاهده قیمت دانگل وایرلس پروژکتور به فروشگاه تهران پروژکتور مراجعه فرمایید.

بررسی ویژگی های ویدئو پروژکتور Epson EB-PU1006W از ویدئو پروژکتورهای مناسب اتاق کنفرانس

ویدئو پروژکتور برتر اتاق کنفرانس سال2024: 9- ویدئو پروژکتور Epson EpiqVision Flex CO-W01

یکی دیگر از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 پروژکتور اپسون مدل Flex CO-W01 است که قابل حمل بوده و برای سهولت و راحتی بیشتر طراحی شده است.

این پروژکتور می‌تواند تصویری با صفحه عریض تا 300 اینچ برای جلسات آنلاین مشترک و ارائه‌های دقیق نمایش دهد. کاربران می‌توانند با یک پورت HDMI داخلی و بلندگو، با این پروژکتور فیلم و ویدئو نیز پخش کنند و یک تجربه‌ی استریم خوب داشته باشند. از دیگر مشخصات این پروژکتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایش تصاویر باکیفیت تا 300 اینچ
  • بهترین روشنایی رنگی
  • دارای اسپیکر داخلی
  • طراحی جمع‌وجور و فشرده
  • دراای اتصال HDMI دیجیتال
  • تصحیح رنگ مبتنی بر صحنه اتوماتیک که باعث ایجاد تصاویری طبیعی و واضح می‌شود.

مزایای پروژکتور اپسون مدل EpiqVision Flex CO-W01

پروژکتور قابل حمل اپسون EpiqVision Flex CO-W01 با وضوح WXGA مناسب به عنوان پروژکتور تجاری و آموزشی است و می‌توان آن را یکی از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 در نظر گرفت. این ویدئو پروژکتور همچنین مناسب تماشای فیلم و ویدئو با کیفیت 720 پیکسل نیز هست.

مهم‌تر از همه، دقت رنگ خوب این پروژکتور اپسون است که تصاویری باکیفیت و شفاف نمایش می‌دهد. این پروژکتور می‌تواند جایگزین مناسبی برای پروژکتورهای تجاری گران‌تر باشد که روشنایی خوبی ندارند. بنابراین از مزایای این ویدئو پروژکتور برتر اتاق کنفرانس می‌توان به روشنایی خوب برای اتاق‌های متوسط با نور محیطی، دقت رنگ خوب نسبت به قیمت و طراحی سه تراشه‌ای LCD بدون اثر رنگین‌کمانی اشاره کرد.

معایب پروژکتور EpiqVision Flex CO-W01 اپسون

از معایب این پروژکتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنها یک پورت HDMI دارد
  • فاقد زوم اپتیکال
  • عدم پشتیبانی از محتوای سه بعدی
  • فاقد پورت خروجی صدا

جهت مشاهده و خرید ریموت کنترل ویدئو پروژکتور به فروشگاه تهران پروژکتور مراجعه نمایید.

بررسی مشخصات فنی برترین ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس ویدئو پروژکتور Epson EpiqVision Flex CO-W01

بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024: 10- ویدئو پروژکتور Epson Pro EX9240

پروژکتور Pro EX9240 اپسون با بهره‌گیری از تکنولوژی سه تراشه‌ای 3LCD، رزولوشن فول اچ دی 1080 پیکسل و استفاده از فناوری Miracast، تصاویری جذاب روی صفحه نمایش‌های بزرگ را تقریبا از هر مکانی اسان می‌سازد و از این نظر می‌توان آن را یکی از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 در نظر گرفت.

این پروژکتور اپسون برای ایجاد ارائه‌های پویا و جذاب ایده‌آل است و یک بلندگوی داخلی 16 واتی نیز دارد و بنابراین می‌توان کنفرانس‌های ویدئویی با زوم را به راحتی برقرار کرد. این پروژکتور همچنین از طریق پورت‌های HDMI به آسانی به دستگاه‌های پخش مانند تلویزیون اپل، کروم کست و غیره متصل می‌شود. از مشخصات پروژکتور EX9240 اپسون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رزولوشن 100 پیکسل FHD برای ارائه‌ی تصاویری واضح و شفاف
  • تکنولوژی سه تراشه‌ای 3LCD
  • دارای دو پورت HDMI و امکان اتصال وایرلس
  • تنظیم آسان عکس‌ها و کنترل راحت
  • دارای سنسور انحراف تصویر داخلی
  • نسبت کنتراست دینامیک حداکثر تا 16,000:1

مزایای بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 – ویدئو پروژکتور Pro EX9240 اپسون

پروژکتور وایرلس اپسون پرو مدل EX9240 یک پروژکتور 1080 پیکسلی FHD دارای میراکست است که در خط پروژکتورهای قابل حمل تجاری و اتاق کنفرانس اپسون قرار می‌گیرد.

این پروژکتور درجه‌ی روشنایی 4000 لومنی دارد و با فوکوس خوب و واضح و به لطف وضوح واقعی 1080 پیکسل می‌تواند تصاویری باکیفیت نمایش دهد. از مزایای این نمونه ار بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس 2024 می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • روشنایی 4000 لومنی که برای یک اتاق متوسط با نور محیطی کافی است
  • طراحی سه تراشه‌ای 3LCD که اثر رنگین کمانی را حذف می‌کند
  • روشنایی سفید و رنگی مناسب
  • پشتیبانی از تقسیم تصویر دو طرفه
  • وای فای برای شبکه‌سازی

معایب ویدئو پروژکتور Epson Pro EX9240

  • عدم پشتیبانی از محتوای سه بعدی یا HDR
  • کنتراست ضعیف پروژکتور در نمایش تصاویر گرافیکی با پس‌زمینه مشکی کاملا قابل تشخیص است.
  • نامناسب برای تماشای فیلم‌های بلند
  • نامناسب برای ارائه‌هایی با تعداد زیاد عکس

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اتصال ویدئو پروژکتور به آیفون کلیک کنید.

 معرفی ویدئو پروژکتور Epson Pro EX9240 مناسب اتاق کنفرانس

ویدئو پروژکتور مناسب اتاق کنفرانس سال 2024: 11- ویدئو پروژکتور سونی VPL-PHZ61

پروژکتور لیزری سونی VPL-PHZ61 یک پروژکتور بسیار باریک و سبک و بدنه‌ای جمع و جور است که عملکرد فوق‌العاده‌ی تصویر را با روشنایی مرکزی 7000 لومنی ترکیب می‌کند تا تصاویری فوق‌العاده نمایش دهد. این نمونه از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 با طراحی ترکیبی محتاطانه، حداقل نیازهای تعمیر و نگهداری و گزینه‌های نصب انعطاف‌پذیر یکی از گزینه‌های محبوب و پرطرفدار است.

ویژگی Reality Creation تضمین می‌کند تصاویر، نمودارها و متون، حتی در شرایط روشن محیطی، کاملا واضح و خوانا به نظر برسند. تنظیمات هوشمند با Ambiance، تصاویر نمایش داده شده را با محیط تطبیق می‌دهد تا تجربه‌ی تماشای بهتری داشته باشید. از دیگر مشخصات این ویدئو پروژکتور برتر اتاق کنفرانس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنتراست سیاه بی‌نهایت
  • تکنولوژی Reality Creation سونی از الگوریتم‌های قدرتمندی استفاده می‌کند که رزولوشن تصاویر به وضوح 4K نزدیک می‌کند.
  • تنظیمات هوشمند با Ambiance از حسگر نوری داخلی برای اندازه‌گیری روشنایی اتاق استفاده می‌کند.
  • پشتیبانی از سیگنال‌های ورودی 60 پیکسل 4K
  • عملکرد جلسه/کلاس درس خروجی لیزر را کنترل می‌کند تا روشنایی را تا حد ممکن بالا نگه دارد.
  • امکان شبیه‌سازی داده‌ها

مزایای پروژکتور Sony VPL-PHZ61

ویدئو پروژکتور لیزری سونی مدل VPL-PHZ61 یک پروژکتور مقرون به صرفه است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد. این پروژکتور بدنه‌ی جمع و جوری دارد و به راحتی تنظیم می‌شود. روشنایی پروژکتور عالی است و می‌توان از آن در اتاق‌های جلسات و کنفرانس، کلاس‌های درس و غیره که نور محیطی دارند، استفاده کرد.

این پروژکتور بر خلاف اندازه‌ی کوچکی که دارد، دارای منبع نور لیزری با نیازهای تعمیر و نگهداری کم است و یکنواختی تصویر آن و توازن رنگ‌ها حتی در حداکثر روشنایی محیطی، عالی است. این پروژکتور به عنوان بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 مقرون به صرفه بوده و معمولا با گارانتی 5 ساله ارائه می‌شود.

معایب پروژکتور VPL-PHZ61 سونی

نکته‌ی منفی در خصوص این پروژکتور سونی این است که وای فای داخلی، پخش کننده رسانه‌ای USB یا گزینه‌ی قرارگیری 360 درجه ندارد. تنظیم دستی فوکوس، زوم و تغییر عکس را نیز می‌توان از معایب این پروژکتور در نظر گرفت.

 

ویدئو پروژکتور مناسب اتاق کنفرانس ویدئو پروژکتور سونی VPL-PHZ61

ویدئو پروژکتور برتر اتاق کنفرانس سال2024: 12- ویدئو پروژکتور Optoma ZH450ST

مدل ZH450ST یکی از جمع و جورترین و بدون دردسرترین پروژکتورهای لیزری 1080 پیکسل FHD برند اپتما است. این پروژکتور 4200 لومنی که برای عملکرد مداوم بدون نیاز به تعمیر و نگهداری طراحی شده است، عملکرد تصویر قدرتمند را با ویژگی‌های نصب انعطاف‌پذیر و گزینه‌های اتصال گسترده در اندازه‌ای کوچک ارائه می‌دهد و از این نظر می‌توان آن را یکی از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 در نظر گرفت.

مصرف برق در این پروژکتور نسبت به پروژکتورهای مبتنی بر لامپ تا 15% کمتر است. فناوری لیزر نیز طول عمر آن را تا 30 هزار ساعت بدون نیاز به لامپ اضافی، تضمین می‌کند. از دیگر مشخصات این ویدئو پروژکتور برتر اتاق کنفرانس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشنایی 4200 لومن و گواهی IP6X
  • نمایش 360 درجه و پرتره
  • تکنولوژی DuraCore که منبع نور لیزری بدون نیاز به تعمیر و نگهداری تا 30,000 ساعت ارائه می‌دهد.
  • بدون اثر کربن در محیط زیست
  • روشنایی بالا و رنگ‌های شفاف
  • سازگار با HDR و HLG
  • نسبت کنتراست دینامیک 2,000,000:1

مزایای پروژکتور اپتما مدل ZH450ST

اگر فضا برای شما اولویت است، خرید پروژکتور لیزری DLP پرتاب کوتاه Optoma ZH450ST فول اچ دی 4200 لومنی می‌تواند یک انتخاب خوب برای اتاق‌های کنفرانس نسبتا کوچک‌تر باشد. این پروژکتور پرتاب کوتاه را می‌توان نزدیک دیوار قرار داده و یک صفحه نمایش 100 اینچی از فاصله‌ی تقریبا 8 سانتی‌متری ایجاد کرد.

این پروژکتور دارای منبع نور لیزری DuraCore است که تصاویری FHD با رنگ‌های زنده و دقیق نمایش می‌دهد. اپتما ZH450ST از HDR10/HLG برای کنتراست واقعی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تصویر با روشنایی 4200 لومن نمایش دهد که برای فضاهای روشن کافی است. از دیگر مزایای این پروژکتور اپتما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیریت آسان با سیستم‌های کنترلی متعدد
  • طراحی فوق‌العاده فشرده با جهت افقی 360 درجه
  • سازگار با محیط زیست
  • خاموش شدن خودکار دستگاه در صورت عدم استفاده

 ویدئو پروژکتور Optoma ZH450ST از برترین ویدئو پروژکتور های مناسب اتاق کنفرانس

بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024: 13- ویدئو پروژکتور Epson PowerLite L630SU

پروژکتور لیزری پرتاب کوتاه اپسون مدل PowerLite L630SU تصاویری بسیار باکیفیت نمایش می‌دهد. این پروژکتور لیزری با کارآیی بالا، دارای روشنایی 6000 لومن است که تصاویر روشن و زیبای فول اچ دی WUXGA ارائه می‌دهد و می‌توان آن را یکی از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 در نظر گرفت.

اپسون L630SU تقریبا برای هر برنامه‌ای از سالن‌های سخنرانی گرفته تا گالری و غیره ایده‌آل است و تصاویر و گرافیک باکیفیت را تا اندازه‌ی 200 اینچ نمایش می‌دهد. این پروژکتور دارای ابزارهای داخلی برای پشتیبانی یکپارچه از تنظیمات چند پروژکتور است. از دیگر مشخصات این ویدئو پروژکتور مناسب اتاق کنفرانس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • منبع نور لیزری 20,000 ساعته بدون نیاز به تعمیر و نگهداری
  • نسبت کنتراست پویا 2,500,000:1
  • لنزهای پرتاب کوتاه
  • روشنایی 6000 لومن

مزایای ویدئو پروژکتور اپسون  PowerLite L630SU

اپسون به عنوان رهبر بازار در زمینه فناوری 3LCD، به بهبود پروژکتورهای لیزری با روشنایی بالا با راه‌حل‌های نمایشگرهای پرتاب کوتاه جمع و جور ادامه می‌دهد. ویدئو پروژکتور L630SU اپسون نیز یکی از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 است که برای رفع نیازهای نمایشگر در آموزش، شرکت‌ها، اتاق‌های کنفرانس، موزه‌ها و غیره می‌تواند بسیار کاربردی باشد. از مزایای این پروژکتور می‌توان به قیمت مقرون به صرفه، تصاویر روشن و واضح، اتصالات کافی و نصب آسان و سریع آن اشاره کرد.

معرفی ویدئو پروژکتور Epson PowerLite L630SU مناسب اتاق کنفرانس

ویدئو پروژکتور مناسب اتاق کنفرانس سال 2024: 14- ویدئو پروژکتور Panasonic PT-VMZ51U

پروژکتور پاناسونیک مدل PT-VMZ51U کوچکترین و سبک‌ترین پروژکتور لیزری در جهان است که حداکثر 5200 لومن روشنایی را در یک بسته‌ی تقریبا 7 کیلوگرمی ارائه می‌دهد. این پروژکتور را می‌توان به راحتی از اتاقی به اتاق دیگر حمل کرد.

زوم 1.6 برابری و تغییر لنز افقی/عمودی باعث می‌شود بتوانید تصاویر را روی هر صفحه نمایشی به خوبی تنظیم کنید؛ ویژگی‌هایی که این پروژکتور را یکی از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 می‌سازد. این پروژکتور لیزری عملکرد منبع نور را تا 20,000 ساعت افزایش می‌دهد و رنگ روشن را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کند. از دیگر مشخصات این ویدئو پروژکتور برتر اتاق کنفرانس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیزر SOLID SHINE سه تراشه‌ای LCD
  • روشنایی 5200 لومن
  • نسبت کنتراست دینامیک 3,000,000:1
  • امکان نصب با قابلیت 360 درجه
  • اتصال DIGITAL LINK
  • تعمیر و نگهداری کم با منبع نور و فیلتر 20,000 ساعته

مزایای بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 – ویدئو پروژکتور PT-VMZ51U پاناسونیک

پروژکتور پاناسونیک مدل PT-VMZ51U یکی از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 برشمرده می‌شود. این پروژکتور با وزن تنها 7 کیلوگرم، کوچکترین و سبک‌ترین پروژکتور لیزری در کلاس خود است که با حداکثر روشنایی 5200 لومن از بدنه‌ای جمع و جور تشکیل شده است. استایل زیبا و عملکرد بی‌صدا این پروژکتور را با فضای داخلی هر اتاقی هماهنگ می‌سازد. این پروژکتور با مزایای زیر همراه است:

  • تصاویر کاملا واضح در اتاق‌های روشن
  • نسبت کنتراست دینامیک 3,000،000:1
  • کاهش مصرف انرژی تا 20%
  • انعطاف‌پذیری در نصب و راه‌اندازی
  • دارای زوم 1.6 برابری
  • پشتیبانی از سیگنال ورودی 4K با پورت HDMI و دیجیتال لینک
  • عملکردهای تنظیم صفحه نمایش
  • بدون نیاز به منبع نور یا تعویض فیلتر تا 20,000 ساعت
  • امکان خاموش و روشن کردن سریع

معایب ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VMZ51U

  • فاقد وای فای یکپارچه برای اشتراک گذاری

جهت مشاهده قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک کلیک کنید.

 

ویدئو پروژکتور مناسب اتاق کنفرانس ویدئو پروژکتور Panasonic PT-VMZ51U

ویدئو پروژکتور برتر اتاق کنفرانس سال2024: 15- ویدئو پروژکتور Epson L735u

پروژکتور اپسون L735U یک ویدئو پروژکتور لیزری قدرتمند است که با روشنایی 7000 لومن، تصاویری روشن و زیبا را برای ارائه‌ها، کنفرانس‌ها و غیره ارائه می‌دهد. این پروژکتور تقریبا برای هر برنامه‌ای کاربردی است و یکی از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 نیز شناخته می‌شود.

اپسون L735U می‌تواند تصاویر را تا 500 اینچ با وضوح حیرت‌انگیز FHD WUXGA نمایش دهد و دارای ابزارهای داخلی قدرتمند برای پشتیبانی یکپارچه از تنظیمات چند پروژکتور است. این ویدئو پروژکتور برتر اتاق کنفرانس با در نظر گرفتن راحتی طراحی شده و شامل یک منبع نور لیزر 20,000 ساعته است که تقریبا بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است. از دیگر مشخصات این پروژکتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشنایی برابر سفید و رنگی حداکثر 7000 لومن
  • منبع نور لیزری بدون نیاز به نگهداری و تعمیر
  • صفحه نمایش از 50 تا 500 اینچ
  • ابزارهای داخلی برای نصب راحت‌تر
  • نسبت کنتراست دینامیک 2،500،000:1

مزایای ویدئو پروژکتور L735u اپسون

پروژکتور لیزری لنز ثابت اپسون مدل L735U با روشنایی 7000 لومن یک انتخاب خوب برای محیط‌های آموزشی، اتاق‌های کنفرانس و موارد مشابه است. اپسون به عنوان پیشرو در فناوری 3LCD همچنان به بهبود پروژکتورهای لیزری با روشنایی بالاتر در پروژکتورهایی با اندازه‌ی کوچک‌تر و جمع و جورتر ادامه می‌دهد. از مزایای این نمونه از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایش محتوای روشن و کاملا واضح
  • بهبود اتصالات
  • نصب و راه‌اندازی ساده و راحت
  • منبع نور لیزری با طول عمر بالا

ویدئو پروژکتور مناسب اتاق کنفرانس ویدئو پروژکتور Epson L735u

بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024: 16- ویدئو پروژکتور Epson L260F

یکی دیگر از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024، پروژکتور لیزری بدون لامپ اپسون مدل L260F است که برای نمایش محتواهای درسی، ارائه‌های تاثیرگذار و داده‌ها و نمودار ایده‌آل است.

این پروژکتور کیفیت تصویر 1080 پیکسل و روشنایی 4600 لومنی دارد و تصاویری روشن و واضح نمایش می‌دهد. این پروژکتور برای راحتی طراحی شده و دارای نسبت‌های منعطف، اندازه‌ی تصویر تا 16 برابر بزرگ‌تر از یک صفحه نمایش تخت 75 اینچی، منبع نور لیزری 20,000 ساعته، بسیار ساده و قابل‌اعتماد است. از دیگر ویژگی‌ها و مشخصات این ویدئو پروژکتور برتر اتاق کنفرانس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهترین روشنایی در اتاق با 4600 لومن
  • رزولوشن 1080 پیکسل
  • منبع نور لیزری و بدون نیاز به تعویض لامپ
  • اندازه‌ی تصاویر حداکثر تا 310 اینچ و نسبت تصویر حداکثر تا 16:6
  • اتصالات وایرلس
  • نسبت کنتراست دینامیک 2,500,000:1

مزایای ویدئو پروژکتور L260F اپسون

پروژکتور اپسون مدل L260F یک پروژکتور حرفه‌ای 1080 پیکسل سه تراشه‌ای 3LCD با منبع نور لیزر حالت جامد است که یکی از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 برشمرده می‌شود. این پروژکتور را می‌توان به راحتی در هر فضایی قرار داده و در هر زاویه‌ای در شعاع 360 درجه نصب کرده تا تصویری به بزرگی 310 اینچ پخش کند. از مزایای این پروژکتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مقرون به صرفه برای یک پروژکتور لیزری روشن و چند منظوره
  • شامل اتصال وای فای برای اشتراک‌گذاری راحت‌تر محتوا
  • نرم‌افزار عالی برای نظارت و کنترل دستگاه
  • دارای ضمانت سه ساله

معایب ویدئو پروژکتور PowerLite L265F اپسون

  • بدون تغییر تصویر اپتیکال
  • بدون پردازش HDR برای سیگنال‌های 4K
  • صدای فن بلند در حالت روشنایی بالا

معرفی ویدئو پروژکتور Epson L260F از ویدئو پروژکتور های مناسب اتاق کنفرانس

 

ویدئو پروژکتور برتر اتاق کنفرانس سال2024: 17- ویدئو پروژکتور EPSON EB-2250u

ویدئو پروژکتور اپسون مدل 2250U یک پروژکتور روشن و پر از ویژگی‌های کاربردی، عملکرد فوق‌العاده با وضوح بالا را تقریبا برای هر اتاق کنفرانس یا جلسه‌ای امکان‌پذیر می‌سازد.

این پروژکتور دارای رزولوشن اصلی WUXGA برای نمایش تصاویر حداکثر تا 300 اینچ و 1080 پیکسل FHD است که تصاویری واقعی نمایش می‌دهد. این پروژکتور 3LCD اپسون دارای روشنایی رنگی و سفید 5000 لومن است و تصاویر آن در هر شرایط نوری باکیفیت و واضح خواهد بود. از دیگر مشخصات این نمونه از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دقت رنگ بالا
  • تصاویر روشن و بزرگ تا 300 اینچ
  • وضوح و جزئیات قابل توجه
  • شبکه‌سازی بیسیم اختیاری
  • امکان ایجاد تصویر در تصویر
  • ابزارهای کنترل و نظارت از دور
  • لامپ با طول عمر بالا حداکثر تا 10،000 ساعت در حالت اکو

مزایای بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 – ویدئو پروژکتور EB-2250u اپسون

اگر به دنبال یک ویدئو پروژکتور برای سالن‌های بزرگ کنفرانس هستید، پروژکتور اپسون مدل EB-2250U یک انتخاب خوب است.

این پروژکتور دارای خروجی نور 5000 انسی لومن است که سخنرانی در شرایط نور محیطی را تضمین می‌کند و به لطف وضوح WUXGA جزئیاتی مانند حروف کوچک و اعداد کاملا قابل مشاهده هستند. از دیگر مزایای این نمونه از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خروجی نور بالا باعث می‌شود تصاویری واضح در اتاق‌های بزرگ با نور محیطی داشته باشید.
  • به لطف وضوح WUXGA می‌توان کوچکترین جزئیات را روی تصاویر مشاهده کرد.
  • اسپیکر 16 واتی قوی نسبت به سایر پروژکتورها
  • امکان اتصال کامپیوتر و لپ تاپ از طریق پورت VGA یا HDMI
  • دارای نسبت تصویر 1.38-2.28:1 که یعنی می‌توانید پروژکتور را در فاصله‌ی 1.38 یا 2.28 متری دورتر از صفحه نمایش قرار دهید تا یک صفحه به عرض 1 متر داشته باشید. برای عرض دو متر، فاصله را دو برابر کنید.

معایب ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-2250u

این ویدئو پروژکتور دارای صدای فن نسبتا بالایی است و در اتاق‌های ساکت می‌توان از فاصله‌ی نزدیک صدای فن را شنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انسی لومن به مطلب منظور از سطح روشنایی انسی لومن در پروژکتور چیست؟ مراجعه فرمایید.

معرفی ویدئو پروژکتور برتر اتاق کنفرانس ویدئو پروژکتور EPSON EB-2250u

منبع 
خرید ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس

مقالات مرتبط

نظرات

Mozhdeh
۰۲ مهر ۱۴۰۳

سلام. اگه من بخوام در اتاق یا سالن کنفرانس با نور محیطی زیاد با پروژکتور تصویر یا ویدئو نشون بدم، میزان روشنایی پروژکتور اتاق کنفرانس من باید چقدر باشه؟

  • تیم محتوای تهران پروژکتور
    ۰۳ مهر ۱۴۰۳

    درود بر شما. میزان روشنایی مناسب برای بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس باید حداقل از ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ اونس لومن باشد. اگر میزان این روشنایی بیشتر هم باشد، تصاویر و محتوای شما را روی صفحه نمایش خیلی بهتر می‌تواند نشان دهد.

شکیب
۱۳ شهریور ۱۴۰۳

ویدئو پروژکتور اتاق کنفرانس با امکان اتصال وایرلس چی پیشنهاد می‌کنید؟

  • تیم محتوای تهران پروژکتور
    ۱۴ شهریور ۱۴۰۳

    درود. ویدئو پروژکتور Pro EX9240 اپسون و ویدئو پروژکتور Epson L260F دو نمونه از بهترین پروژکتورهای اتاق کنفرانس سال 2024 با امکان اتصال وایرلس یا بیسیم هستند.

احمدی
۱۰ شهریور ۱۴۰۳

چه پروژکتوری برای سالن بزرگ مناسب هست؟

  • تیم محتوای تهران پروژکتور
    ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

    درود! ویدئو پروژکتور Epson L260F و ویدئو پروژکتور Epson EB-2250u از بهترین ویدئو پروژکتور‌های اتاق کنفرانس سال 2024 و کاملا مناسب برای سالن های بزرگ هستند!

اضافه کردن نظر جدید